שאלות נפוצות
מהם תנאי ההחלפה והחזרה ?
ניתן להחזיר או להחליף מוצרים בכל אחד מסניפינו תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר, בתנאי שהמוצר לא הושתמש, לא נפגע ונשמר באריזתו המקורית.
האם קיימת חנות פיזית ?
כן, יש לנו 3 סניפים בהם תוכלו לבקר.הסניפים שלנו : אחד העם 22,רחובות| בשעות 09:30 -19:00 בזל 32,תל אביב| בשעות 09:30 -19:00יהודה הנשיא 34,תל אביב| 11:00-18:00
האם ניתן לאסוף הזמנה מהסניף ?
כן, ניתן לאסוף את המוצרים מהסניפים שלנו. בכדי לאסוף מוצר מהסניף, יש לבחור את אפשרות "איסוף עצמי" במהלך התהליך של ההזמנה. כאשר המוצר יהיה מוכן לאיסוף, תקבל הודעה או דוא"ל עם פרטים נוספים לגבי מיקום ושעות הפעילות של הסניף.
אילו אמצעי תשלום אתם מכבדים?
האתר מקבל תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי, PayPal, Bit, PayBox והעברה
האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית ?
כן, ניתן לבצע הזמנה טלפונית על ידי השארת פרטים בצור קשר, צ'אט וואצטאפ או בטלפון.
מה הם זמני המשלוח ?
המוצרים מסופקים תוך 5 ימי עסקים מהמועד בו אושרה העסקה.
האם המוצרים מאושרים על ידי מכון התקנים ?
כן, כל המוצרים שמוצעים באתרנו מאושרים על ידי מכון התקנים. הבטיחות של ילדיכם היא עדיפות עליונה עבורנו. לכן כלל המוצרים באתרנו עומדים בתקנים המחמירים של מכון התקנים כדי לספק מוצרים איכותיים ובטוחים לשימוש.
מרגישים שעדיין חסרה לכם תשובה לשאלה ? מוזמנים לפנות אלינו ונענה לכם בהקדם !